Preskočite na glavni sadržaj

Politika kvalitete i informacijske sigurnosti

HRVATSKI OPERATOR TRŽIŠTA ENERGIJE d.o.o. planira proizvodnju i trguje električnom energijom iz obnovljivih izvora, organizira tržište električne energije i tržište plina kao javnu uslugu, vodi sustav poticanja proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije i visokoučinkovite kogeneracije te vodi Registar jamstava podrijetla električne energije, osobito vodeći računa o kvaliteti usluga i zadovoljstvu korisnika, održivom razvoju te društvenoj odgovornosti i zadaćama koje ima kao trgovačko društvo od strateškog interesa za Republiku Hrvatsku. Sustav upravljanja kvalitetom i informacijskom sigurnosti je izrazito značajan za poslovanje društva, a odgovornost za realizaciju i nadogradnju tog sustava leži na svim djelatnicima društva.

Ključna opredjeljenja naše politike kvalitete i informacijske sigurnosti su:

•   Dosljedno provođenje uvedenog sustava upravljanja kvalitetom i informacijskom sigurnosti u poslovanju društva čime se omogućava ostvarivanje, praćenje i analiza svih ciljeva društva.
•   Kontinuirano poboljšavanje sposobnosti društva, kako bi se podigla razina sustava upravljanja kvalitetom i informacijskom sigurnosti.
•   Brzo prilagođavanje tržišnim promjenama i specifičnostima usluga, temeljenih na znanju i iskustvu, koji u cijelosti ispunjavaju nove zahtjeve kupaca i zakonsku regulativu.
•   Sustavno  povećavanje  odgovornosti  i  podizanje  svijesti  svih  djelatnika  društva  oko  odgovornosti  za održavanjem i nadogradnjom sustava upravljanja te dodatnim školovanjem, usavršavanjem i motiviranjem postići praćenje novih tehnologija i zakonodavnog okvira kao i visoki nivo zadovoljstva djelatnika.
•   Održavanje i kontinuirano poboljšavanje kvalitete usluga na osnovi tržišnih podataka i njihove analize u sklopu sustava upravljanja kvalitetom i okolišem.
•   Društveno odgovorno ponašanje koje uzima u obzir vanjske i unutarnje čimbenike konteksta poslovanja, a temelji se na ekonomskoj, društvenoj i okolišnoj održivosti, a ogleda se kroz: sustav upravljanja, sustav unutarnjih kontrola, upravljanje rizicima, etičnost, profesionalan odnos prema zaposlenicima uključujući i zaštitu osobnih podataka, odnos prema društvenoj zajednici te sigurnost i zaštitu pri obradi informacija.
•   Održavanje  strateške  povezanosti  s  kupcima  i  ostalim  zainteresiranim  stranama  čime  ostvarujemo jednostavnije i sigurnije poslovanje, a usluge slijede svjetske razvojne trendove.
•   Ostvarenje kontinuirane zaštite povjerljivih informacija, bez obzira na oblik.
•   Kontinuirano praćenje relevantnih faktora informacijske sigurnosti i podizanje nivoa sukladno najboljoj praksi i potrebama.
•   Zadovoljenje svih zakonskih i drugih ugovornih akata koji se odnose na poslovanje društva, informacijsku sigurnost te Kodeks korporativnog upravljanja trgovačkim društvima u kojima Republika Hrvatska ima dionice ili udjele.

  

Ova internetska stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete podesiti u svojem internetskom pregledniku. Više o kolačićima pročitajte ovdje. Klikom za nastavak korištenja ove stranice ili klikom na gumb „Slažem se“ pristajete na naše korištenje kolačića.

Slažem se Ne slažem se
Vrh