Politika kvalitete i informacijske sigurnosti
HRVATSKI OPERATOR TRŽIŠTA ENERGIJE d.o.o. planira proizvodnju i trguje električnom energijom iz obnovljivih izvora, organizira tržište električne energije i tržište plina kao javnu uslugu, vodi sustav poticanja proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije i visokoučinkovite kogeneracije te vodi Registar jamstava podrijetla električne energije, osobito vodeći računa o kvaliteti usluga i zadovoljstvu korisnika, održivom razvoju te društvenoj odgovornosti i zadaćama koje ima kao trgovačko društvo od strateškog interesa za Republiku Hrvatsku. Sustav upravljanja kvalitetom i informacijskom sigurnosti je izrazito značajan za poslovanje društva, a odgovornost za realizaciju i nadogradnju tog sustava leži na svim djelatnicima društva.
Ključna opredjeljenja naše politike kvalitete i informacijske sigurnosti su:
• Dosljedno provođenje uvedenog sustava upravljanja kvalitetom i informacijskom sigurnosti u poslovanju društva čime se omogućava ostvarivanje, praćenje i analiza svih ciljeva društva.
• Kontinuirano poboljšavanje sposobnosti društva, kako bi se podigla razina sustava upravljanja kvalitetom i informacijskom sigurnosti.
• Brzo prilagođavanje tržišnim promjenama i specifičnostima usluga, temeljenih na znanju i iskustvu, koji u cijelosti ispunjavaju nove zahtjeve kupaca i zakonsku regulativu.
• Sustavno povećavanje odgovornosti i podizanje svijesti svih djelatnika društva oko odgovornosti za održavanjem i nadogradnjom sustava upravljanja te dodatnim školovanjem, usavršavanjem i motiviranjem postići praćenje novih tehnologija i zakonodavnog okvira kao i visoki nivo zadovoljstva djelatnika.
• Održavanje i kontinuirano poboljšavanje kvalitete usluga na osnovi tržišnih podataka i njihove analize u sklopu sustava upravljanja kvalitetom i okolišem.
• Društveno odgovorno ponašanje koje uzima u obzir vanjske i unutarnje čimbenike konteksta poslovanja, a temelji se na ekonomskoj, društvenoj i okolišnoj održivosti, a ogleda se kroz: sustav upravljanja, sustav unutarnjih kontrola, upravljanje rizicima, etičnost, profesionalan odnos prema zaposlenicima uključujući i zaštitu osobnih podataka, odnos prema društvenoj zajednici te sigurnost i zaštitu pri obradi informacija.
• Održavanje strateške povezanosti s kupcima i ostalim zainteresiranim stranama čime ostvarujemo jednostavnije i sigurnije poslovanje, a usluge slijede svjetske razvojne trendove.
• Ostvarenje kontinuirane zaštite povjerljivih informacija, bez obzira na oblik.
• Kontinuirano praćenje relevantnih faktora informacijske sigurnosti i podizanje nivoa sukladno najboljoj praksi i potrebama.
• Zadovoljenje svih zakonskih i drugih ugovornih akata koji se odnose na poslovanje društva, informacijsku sigurnost te Kodeks korporativnog upravljanja trgovačkim društvima u kojima Republika Hrvatska ima dionice ili udjele.